Bende Almanya’dayım doğuma sadece siz kendinize kıyafet kişisel bakım ürünleri geri kalan şeyler hastane tarafından veriliyor ve bebek için hastaneden çıkarken kıyafet alman lazım yanına benimde ilk doğumu olacak ama arkadaşım dan be ebeden bildiğim şeyler bu arada hastanede doğum yapacaksan önceden sorma imkanın var aile odası için bizim ebemiz bize dedi dilden dolayı verırler büyük ihtimalle dedi hayırlısı olsun hepimizin hakkında sağlıkla alalım bebelerimizi😌💙