1H1Smomyloading Suleertugral canım o haftada sadece keseyi görüyorlar en erken kalp atışını görüp duyabilmek için 6. Haftayı bitirmek gerekiyor
N_01 Duyulmuyor çok minik oldukları için aynı haftadayız perşembe günü gittim görünmüyor dedi 2 hafta sonra gidicem bende
Suleertugral Suleertugral kesem görüldü biraz geç yazıyorum ama ondan 2 hafta sonra kalp atışlarını duyduk çok şükür yarında cinsiyet öğrenmeye gideceğiz 🥰
Selinmoon Suleertugral tam o hafta ve günde keseyi ve yolk sacı gördük canım 1 hafta sonra bebek ve kalp atışını gördük
Esrass21 Suleertugral 6+3 de bebegide kalp atisinida duyduk fakat dr.um 6+1 le uyumlu oldunu soyledi yani 6+1 de duymus olduk ama cok kucuk biraz bekleyip oyle gidin