Hanımlar merhaba, 31. Haftam bitmek üzere ve karnımda sertleşmeyle birlikte adet ağrısı gibi bir ağrı giriyor ve bir süre geçmiyor beni de rahatsız ediyor. Bu durumu yaşayan var mı normal mi yoksa korkmalı mıyım? Muayenem birkaç gün sonra o yüzden önce buraya yazmak istedim