Kızlar ilk defa kahverengi leke geldi çok korktum hastaneye gittim bebek gayet sağlıklı kalp atışını da dinletti ama doktor düşük tehlikesi olabilir dedi ilaç verdi onu kullanmam gerekiyormuş çok emin olamadım ağrı felan da yok bu durumu yaşayan oldu mu hiç