Kızlar gebeliği 2 gün önce öğrendik kan verdik folik asitim 4 çıktı sizce bir sorun olur mu hemen kullanmaya başladım, bu şekilde olan varmiydi ?
not; gebelik planlarken aylarca hap kullandım hiç etki etmemiş hap sahte miydi bilmiyorum resmen rezillik 😥