Sedalii Kızlar Merhaba hayırlı geceler, 6 buçuk aylık hamileyim Allah’ıma şükür bebeğim gayet sağlıklı, ama bundan 2 ay once eşim çok talihsiz bir olay yüzünden cezaevine girdi :( ve ne zaman çıkıcak ne olucak hiç birşey belli değil mahkemesi belli değil sizden ricam zaferin niyetine diyerek dua etmeniz doğum zamanım gelmeden eşimin ordam çıkması rabbimin kimin duasını kabul edeceği belli olmaz. Şimdiden Allah razı olsun 🙏🏻
BaharAytekin Amin canım benım tez vakıtte evıne aıt oldgu yere donmesı duasıyla, bebısta saglıkla gelsın🙏
alyamm_33 Sedalii yok hiç denemedim Doktorlar kloman vardı benim normalde hiç yumurta sıkıntım yoktu 2 aydır böyle gelişmiyorlar o yüzden de hamile kalamıyorum