Burcu582 Schr nası yapıldıgına bağlı bana aç yada tok farketmez dedi öğleden sonra gitmiştim bi glukoz şişesi verdiler eczaneden kola gibi 5dk da içip hemen gel kan alcaz dediler öyle yapıldı önceden tarih vermemişti doktor şeker için gidince yaptı
Maveenk 12 saat aç olmak gerekiyor en doğru sonuç için.Önce açlık kan şekeriniz için kan alıyolar sizden sonra size bir kutı içecek veriyorlar onu içtikten sonra 1 saat geçince ikinci kez kan veriyorsunuz tekrar 1 saat geçiyor bidaha kan veriyorsunuz toplamda 3 kere kan veriliyor ve bu süreçte bana söylenen su bile içmemem gerektiğiydi.Kusarsan filan test iptal olur denmişti. Benim ilk açlık şekerim 81 çıkmıştı ikinci 156 (en düşük 180di) sonuncu da 90 çıktı.Doktor normal dedi değerlerin ki bebeğim bir hafta önde gidiyor şuan.