YeniGelinMeselesi çok zor gebelikte hasta olmak ya , bende ilk haftalarımda grip olmuştum doktora gittim sadece parol verebilirim dedi. Ama asla işe yaramıyor içme daha iyi , bende doğal yöntemlerle hemen iyileştim. Ballı süt içtim, bol bol meyve mandalina yedim, sıcak çorbalar paça falan içtim , ılık suyun içine limon sıkıp içtim ve köy tavuğu suyundan içtim bol limon sıkıp