fatos2404 benim ilk gebeliğimde de vardı bel ağrısından uyuyamıyordum masaj aleti almıştı eşim elektrikli o çok iyi geliyordu, şimdi de gebeyim masaj aletini taşınırken kaybettim bilmiyorum nasıl olacak 🙄 ama hamile yastığını tavsiye ederim ben gece yan yatıp bir tarafını dizlerimin arasına çekiyorum bir tarafını da belimi destekliyorum iyi geliyor