Buzprensesi Zuhales Ekin ismi aynı zamanda çevremde de çok denk geldim kız ismi olarak kullanılıyor. Unisex isimler biraz riskli geliyor nacizane tavsiyem 😊
gokyuzununogrencisii Zuhales ekin çevremdeki herkes kızına kullanıyor, karan da çok güzel sayılmaz kendi fikrim😊 sağlıkla kucağına al inşallah ❤️
cokbilmismom Ekin bana daha çok kız ismi gibi geliyor ya unisex ama bana öyle hissettiriyor o yüzden karan diyorum