Evrem990 Emzirme döneminde ne yapiyorsunuz grip olunca ?emzirmeye devam ediyormusunuzz?bebege geçermii ??? Yada sütümz etkilenirmi? Nasil oluyor
Yoncaasakin Evrem990 emzirmeye devam edin hatta bol bol emzirin sütten geçmez sadece nefesinizi vermemeye çalışın bebeğe oda grip olmasın diye
Aysee1123 Evrem990 Ben 20 gün önce doğum yaptım ilk hafta grip oldum emzirdim elbette ama nefesimden geçti sanırım bizimkine bizimkide hasta oldu burnu aktı falan ama temizledik