HilalCeylan1 39+3 olduk ama tık yok nereye kadar daha gideceğiz bilmiyorum hep korku içindeyim acaba bişeyi varmı diye 😒😒
deletedmom11 HilalCeylan1 😂 kız korkmayın ben bu hafta 39 lukların hepsini sakinleştirdim seni arada görmemişim normaLmi doğurcan
Kelebek29 Bu hesaplama son adet tarihine göre hesaplantı ise otomatikman adet günğ adet olamıcağın için en az 2 hafta atman lazım canım brnim şimdi 14 yaşında kızım var ve 42 haftalık doğdu 🤣🤣
HilalCeylan1 Kelebek29 en son 20 ocaga kadar doktor zaman verdi yoksa onlar alacak bide durdukca kilo alıyor diye korkuyorum iri bebek olup normal doğumu etkileyecek diye
Gamzeobt HilalCeylan1 bende beklemedeyim😂 39 4 her sancida hastaneye gidiyom geri geliom😂 benm doktorda dün gtrm perşembe gel bi yine dedi bakalım artk napcz
Gamzeobt HilalCeylan1 şimdi doktorla knstm tekrar dün lekelenmem oldu nisanmiydi yoksa muannedenmi oldu blmiom gel yatış yaptı doğurttym dedi suniyle ben bekliyelm dedm😂 persmbeye kdr
HilalCeylan1 Gamzeobt bende yarın gidicem valla ne lekelenme oluyor ne agrı bu gidişle ne olacak bilmiyorum
Nuremm Korktun mu acaba psikolojik etkilenmiş olabilirsin tedirgin olma 😊 birde merdiven çık bol bol pilates yap açılmana yardımcı olur ozaman mecbur Doğuma alırlar ☺☺