akdogann canım doktor ultrasondan baktı bebek görünmüyor kesende bı problem yok ama düşük riskin var dedi. Serum taktilar. Bir de kan sulandırıcı iğne verdi sanırım henüz almadım. Yaticaksin tuvalet harici kalkmicaksin dedi. Çok korkuyorum bu 3. Gebeliğim diğerlerini kaybettim psikolojik olarak bitik durumdayim..