Merhaba arkadaşlar doğumdan hemen sonra süt gelmiyor vs. Bebeğin beslenmesi için bazı hemşireler 1 gün boyunca sütün gelmesini bekliyor açlıktan çocuk sarılık vs. Oluyor ya bunun için mama önerisi çantaya konulması gerekiyor diye düşünüyorum aptamil mi hipp organıc combıotic mi önerir siniz ?