31 haftalık doğum yaptım bebeğim bugün gözlerini açmıştı ama yukarı bakıyordu göz bebeği titriyor gibi oldu ilk rop muayenesi ne zaman pazar olduğu için ilgili doktor yoktu soramadım başından geçen bilen var mi yada böyle olması normal mi endişe ettim