Kızlar normalde adet dönemimde belim ağrımaz genellikle bacağım ağrım çok nadirde karnım ağrır o kadar ama bu sefer nerdeyse 4 gündür bel ağrım var ve sabah adet oldum bel ağrım dahada fazla ağrımaya başladı kasıklarımda aynı şekilde normalde adet dönemimi ağrısız geçiren birisiyim yerleşme kanaması olabilir mi merak ediyorum?