Selam hamişler 🎈
İsim koyarken çok zorlanıyoruz. 27+2 deyiz. Yağız olsa söylenmesi zor, yiğit olsa ismin verdiği bir ağırlık var, Mahir olsa sanki dede ismi gibi:) Atahan olsa ömür boyu ne Atakan mı diyecekler 😂 Sadece Han ismini koyardım ama o da üç harfli ve güçsüz geliyor. Kafam çok karışık yani. Çınar ismi hoşuma gidiyor ama ben kendi çocuğuma yakıştıramıyorum. Çağan yine söylenmesi zor… Böyle ince ince düşünenler var mı benim gibi. Çok önem veriyorum isim konusuna çünkü. Bir ömür onunla yaşayacak. Onunla anılacak. Önerisi olan varsa beklerim.