Hbhh 30 hafta olduk benım basından beri sert magnezyum kullanıyorum o baya iyi geliyor doktor bana karnın buyuk ondan demişti bazen sancı da olabiliyormus ama yinede sertkesıyor sukur sancı cıkmıyor belki sizinde normaldir yinede doktorunuza danısın bu konuyu