Kayaeliff
3 er takım Kıyafet koydum bir taneleri hemşireye verilecek
2 şer penye 1 er Müslin, 1 er kalın battaniye koydum
30 adet bez (1 numara)
1 paket ıslak mendil
1 paket pamuk
2 şer yedek zıbın şapka eldiven çorap
Önlem amaçlı pişik kremi
4 tane alt açma örtüsü
(Erken doğarlarsa diye 0 numara 1 paket bez aldım ben ama çantaya koymadım annemin evi hastaneye çok yakın gerekirse diye)
Kendime
2 pijama 1 gecelik
3 çamaşır, 3 çorap
Yelek, hırka
Emzirme sütyeni
Depend
Havlu, diş fırçası macunu
Terlik, taç
Kendi takıntım yüzünden 2 tane de yastık kılıfı koydum ayrıyeten hastanelerin çarşaf kokusu beni kötü ediyor 😀
en küçük boy valize sığdı aldıklarım düzenlice koyunca
Aklınızda olsun hastanelerde süt sağma pompası oluyor devlet bile olsa biberon, mama kabul etmiyor hastaneler evin bir köşesinde hazır tutun ama çıkarken sütünüz gelmezse evde emzirin sağım yapın kaşık biberonla verin derler bir de mamayı şu marka alın diye kendileri söyleyebilirler