Elaninannesi1 Ben 4 kasım tarihinde aşılama oldum iki gündür sık idrar var bugünde biraz uykusuzluk çekiyo gibiyim acaba belirti olabilir mi boş ümitlenmek de istemiyorum ama düşünüyorum adet 19 kasım test için bi hafta var
hilaleee Elaninannesi1 canım belirtiler için biraz erken olabilir ☺️ Bende daha yeni aşılama oldum 5 gün oldu 22 sinde de ben gidicem kan vermeye. İlk asilamam olumsuz olmuştu. İnşallah bu tutar
Busumt Elaninannesi1 sık idrar hafif adet sancıları gaz ve en önmlisi gögüs ucu kararması benim belirtilerim bunlardı 2 kez aşılama oldum
Elaninannesi1 hilaleee bencede erken daha ama normal dışı olunca aklım takıldı dün kontrol vardı doktor herşey yolunda şimdilik adeti bekleyelim dedi umarım olumludur
hilaleee Elaninannesi1 evet canım, ben hatta aşılama yeni oldumya olduğum günden beri sık idrara cikiyorum
Elaninannesi1 hilaleee bende 2 3 gündür var bel ve kasık ağrısı olmuştu ilk günlerde şimdi hafifledi biraz da Göğüs hassasiyeti var
Elaninannesi1 Gamzealptkn yaaa bizim birgün arayla sen muayeneye gittin mi beni bir hafta sonra çağırdı gittim rajim kalınlığı falan iyi dedi
Gamzealptkn Elaninannesi1 yok çağrmadı beni 17snde gel kan ver dei progestan da vermedi bana kullanma ddi
Elaninannesi1 Gamzealptkn rahim kalınlığı için tüp bebekte de vermişlerdi bana daha önce tutunmayı kolaylaştırıyo gerekli hormonu salgılıyo
Elaninannesi1 Gamzealptkn bende cumartesi vercem bugün meraktan test yaptım negatif ama erken yaptım o yüzden mi yoksa tutmadı mı bilmiyorum