Merhaba sevgili anneler. Bebeğimizin ihtiyaçlarını tamamlamaya devam 27+2 den hepinizi selamlıyoruz 😅 Bu ay emzikler, biberonlar, cilt bakım ürünleri, termometre tamamlandı ✅ Sıra geldi ateş ölçere. Önerisi olan var mı ? Kulaktan, makattan, koltuk altı tartışması olmadan. Kim hangi üründen aldı ?