yagmurrrra Anneadayiii__ doğumdan sonra hızlı kilo verirken çatladım😀😀 çok az ama şimdi belli olmuyor doğum sonrası yağlanmayı unutmayalım😀
Aayyss Anneadayiii__ 27. Haftada 2 çatlak ile başladı şimdi 30 a giricem 4-5 oldu 🥺 ilk öğrendiğimden beri yağlar kremler hep kullandım 🤷🏻♀️
Julides Haftada başladı 36da devam ediyor 🤷🏼♀️ sabah bio oil akşam kantaron yağı kullanıyorum ve 12 kilo aldım
feridedmt Ben de çok merak ediyorum 30 dayım daha hiç çatlamadım acaba zamanı mı gelmedi yoksa daha erken mi bilmiyorum😄
_Begdem_ Haftam henüz çatlak yok.. Hindistan cevizi yağı ve badem yağı kullanıyorum umarım bundan sonra da olmaz