üzülmeyin doktorun söylediği tarihi bekleyin, idrar yolu ile gebeklik testini önermiyorlar .. 8. gününüzdeymişsiniz 2 gün daha dayanın Allahın izniyle inşallah kan testi verdiğinizde net bi sonuç alırsınız.. erken gebelik testleri yanıltıcı olabiliyorlar ona aldırış etmeyin 🤍