Alexab Nur_budak daha dün doktordaydım konuştum bunu geçen hafta fitil kullandım geçmedi hala tam gaz devam. Yapacak birşey yok dedi ama ben haftaya kültür alın diyeceğim normal doğum düşünüyoruz çocuğa zarar versin istemiyorum