sekerinannesi_ Girlshey Bence çok saçma ama yuvarlak olursa kız, bu şekilde olursa erkek demişlerdi. Benim yuvarlaktı ve cinsiyet kız😄
ucpprensesannesii27 Girlshey benim iki kızım da da bildiğin yuvarlakti ama şuan ki hamileliğim de keseyi tam göremediğim için bilmiyorum sizinki biraz fasulye gibi