Selamlar. Bu gün tam 23 haftalığız çok şükür oğlum olacak Allah’ın izniyle 👶🏻 20 haftadan beri kıpırtılar hissediyorum içimde sanki küçük baloncuklar patlıyormuş gibi hissediyorum 😂 bir kaç gündür de aynı yerde 3 5 sn aralıklarla kalp atışı gibi hissediyorum 2 dk filan sürüyor acaba bu hıçkırık olabilir mi ? Erken mi hissetmem bilemedim . Tecrübeli anneler cevaplayabilir misiniz ? Teşekkürler şimdiden ❤️