Rbia3 Kızlar regl tarihim 6 gün geçti dün erken gebelik testi yaptım negatif Çıktı ama 2 gündür adet ağrısı gibi kasıklarımda ağrı var test negatif kaç gün sonra tekrar yapmalıyım
sekerinannesi_ Rbia3 Benim 5 gün gecikmişti kan verdim onda bile çıkmadı. Erken gebelik testlerinde hiç çıkmadı. Meğer geç döllenme olmuş. 22. Gün gecikmede kanda göründü. 🤷♀️
NovaVina_ Rbia3 ayni durumdayiz canim bana doktorum 17 kasimda kan ver dedi. Pazartesi kana gidecegim. Hep negatif gordum simdiye kadar ve hafif kramplar var yer yer kendimi yordukca
NovaVina_ sekerinannesi_ Rbia3 testler icinse gecikmeden itibaren en az 10 gun bekleyin diyorlar dogru sonuc icin
Rbia3 NovaVina_ evet hafif ağrılar oluyor ama negatif cıkınca çok umursamadım açıkçası ama baktım hala olmuyorum bi kafamda soru kaldı olmadı 1-2 gün geçince vereyim kan
sekerinannesi_ Rbia3 Gönlünüze göre olsun inşallah🙏🏻🌸Demek istediğim siz yine de dikkat edin, söktürücü olayına falan girmeyin hemen. Belli olmuyor bu işler 🤗