Edaa01 Umutluol evet canım silikte olsa cıkabilirdi ama tekrarla testi bence canım gec döllenme de olmuş olabilir
Umutluol Edaa01 evet doğru zaten normalde yarın olmam gerek bakalım test yapınca moralim bozuluyor hep negatif çıkıyor diye
NovaVina_ Umutluol hic olmadı. Subatta gecikmenin 5. Günü silik cizgi gördüm ertesi gunu lekelenmem kanamaya dondu dusuk yaptim. Simdi de gecikmenin 7. Gunu test yaptim negatif. Belki de kabullenmek lazimdir yoktur 🥹