ilkgozagrim__ rahat ol bunlar başlangıç. Azalmayacak artarak devam edecek. Kötü anlamda söylemiyorum. Fıtrat, gereği. Tahmin büyüyor. Bebek büyüyor. Senin gibi ilk haftalarda çok endişelendim. Sonrasında öyşe bir alılıyorsun ki. 38.haftaya giriyorum bende şimdi… Süreç çok enteresan. Çoğu zaman iyi çoğu zaman sancılı. Geçenlerde yalancı doğum kasılmaları oldu mesela bende ; ilk 5-9.haftalarda yaşadığım yerleşme sancısıda neymiş dedim. Okadar kötüydü. Normal doğursam mesela şöyle derim. Yalancı sancıda neymiş. Sürecin cilvesiiii. Ben Dr uma 28. Haftamda kasıklarım ağrıyor korkuyorum diyordum. Korkma azalacak demek isterdim ama son haftalara kadar artarak devam edecek dedi. Sende kanama, şiddeti geçmeyen azalmayan ağrı, şu gelmesi vb durumlar dışında küçük sancılar ve tuhaf hisler olduğunda sadece bekle. Bekle gör geçmezsr Dr yana haber verip kontrole gidersin. Onun dışında heyecan yeni başlıyor iyi yolculuklar sağ sağlim kucağına al inşaallah