Minnosum21 ikili taramayı yapması gerekiyordu 🤷🏻♀️ 12. Haftaya kadar banada doktorum vermedi sağlık ocağındakiler folik asir vermişti bide decavit onu kullanıyodum tabi doktorum biliyordu, 12. Haftadan sonra folik asidi bıraktım doktorum bana vitamin ve demir ilacı verdi yani seninknde tabiki bi sıkıntı var gibi gözüküyor