Hilalucar_ Merhaba hanımlar hamile kalmadan önce 75B kullanıyordum şu an 37 haftalık hamileyim 85B kullanıyorum internetten alacağım için deneme şansım yok sizce doğumdan sonra kaç numara kullanırım hangi bedeni almalıyım?
Gozdecaner Hilalucar_ kalıp farkı oluyor görerek alın bence göz kararı az çok daha uygun olanına karar verirsiniz iç çamaşırları değişim ve iade yapılmıyor internetten çünkü elinizde kalmasın
UmmNasuh Hilalucar_ hamileyken kaç numara giyiyorsam aynı numarayı aldım ben yine oluyor bana zaten hamileyken çok fazla büyüyor göğüsler doğumdan sonra da çok fazla büyümüyor yine aynı numara oluyor bana
Minigiim-vebenn52 Bende 80 dim şuan kendime 3 Xl yarım atlet tarzı olan südyenlerden alıcsm 😂 hem rahat hem salık 95 olmadı çünkü