Snkakr Catcilek canım burda bu konu hakkında yüzlerce post açıldı we vewaplar da mantıken hep aynı hiç denk gelmesiniz sanırım 🤔
Nezooo Catcilek ben her sabah aç karnına pekmez içiyorum gebelik şekerim yok çok şükür. Haşlanmış yumurta veya kaşarlı omlet yapıyorum kahvaltı için , mutlaka peynir vs de oluyor tabiki. Ara öğünlerde meyveli kefir ve kuruyemiş (kaju fındık badem) tüketiyorum bunlar çok kilo aldırıyor. Kuru üzüm de tüketebilirsiniz. Bir de havuç çok yiyorum bebeğe baya faydalı olduğunu duymuştum meyveler genel anlamda bebeğe kilo aldırıyor bence. Tabi gebelik şekeri riskinden dolayı çok aşırıya kaçılmamalı . Akşam yemeğinde sebze yemekleri hiç yiyemiyorum neredeyse pek aram yok . Bu şekilde besleniyorum ve çok şükür güzel gelişiyordu en son
Arzuanne Ceviz, kefir, yumurta, muz, bal, peynir, süt ben bunları yapıyorum bazen balık yemek de iyi avokado falan da ama onu ben kendim bile 2 kere yemişimdir