Batbur Arkadaşlar 3 aylık hamileyim ve saçlarım çok dökülüyor sizde bu durumu yaşıyor musunuz ve ne yapıyorsunuz bunun için 😔 gerçekten çok üzülüyorum zaten çok seyrek saçım var onunla döküldüğünü görmek istemiyorum 😞
bebegimhayalim Batbur benimde aynı şekilde ve kestirdim baaya toparladi ilk zamanlar abartısız avuç avuç döküldü hiç sacim kalmamış gibi hissettim şimdi kestirdim ve baglamiyorum saçlarımı hava alıyor evde
Batbur bebegimhayalim daha hamile kalmadan önce kestirmiştim zaten kısa aslında onun için tekrar kestirmek de istemiyorum
Batbur sultanssa ya böyle diyenler de var bilmiyorum ki hamilelikten sonra da dökülürse saçsız kalıcak gibi 😅
sultanssa Batbur dogumdan sonra revox sampuan kullanmistim bebek saclarim bile uzamisti tavsiyemdir ☺️