Merhaba kızlar 26 haftalık gebeyim 1 ay önce yaptırdığım kan tahlilinde kolesterol yüksek çıktı ona bağlı mı yoksa strese bağlı mı yada farklı biseyden dolayı mı bilmiyorum ama gün içinde özellikle yemeklerden sonra çok fazla çarpıntım oluyor hatta çoğu zaman biyere yığılıp kalacakmışım gibi hissediyorum acaba bu durumu yaşayan varmi