Ftmnurkc 34 haftalık gebeyim ve çok duygusallaşmaya başladım normla mi bu acaba herşeye alınıp ağlıyorum önerebileceğiniz birşey var mı
Miniktavsannn Ftmnurkc bende herseye dolup ağlamaya başlıyorum ama ağlayamıyorum annemlerdeyim utanıyorum içime atiyorum
Melekler12 Ftmnurkc evet daha çok duygusallasacaksin tabi kişiden kişiye değişiyor benim lohusaligim kötü geçti
Gloria06 21 haftalığım ilk defa bu hafta kendimi tanıyamadım. Hemen bir şeye alınıyorum gözlerim doluyor. Biraz önce acıktım ve hala yemek hazır değil diye sinirden ağladım. Kocaman kadınım ne ayıp diyorum utanıyorum ama ilk defa oluyor böyle 🥹😢😀
Ftmnurkc Gloria06 yalnız değilsiniz bende yalnız olmadığımı görüp biraz kendimi avuttum demekti hamileliğin akışında olan birşey olsun bugünlerde geçecek