gamze_gbdk canım umudunu kırmak istemem ama adetin gecikmeden bence çok ümitlenme. Biz de düşünüyoruz çocuk, 2 yıldır korunmuyoruz ve ne yazıkki ben de her ay aynı düşüncelerle yaşıyorum. Stres de olmasını engelliyor emin ol. Elde değil biliyorum ama hemen kaptırma kendini, bekle bakalım. İnşallah düşündüğün çıkar yine de, dualarım seninle ❤️