Kizlar lütfen başına gelen varsa söylesin. Çok endişe ediyorum. Öksürürken ölüyordum çok hastayım günlerdir ne yaptıysam geçmedi. Bilmedim ben de bal zencefil limon çörek otu karabiber karıştırdım. Meğer yasakmış. Yani 1 yemek kaşığı çörek otu yedim . Başına gelen veya sağlıkçı olan var mı? 13 haftalık hamileyim bebeğim düşer mi çok korkuyorum hic dermanım yok kalkıp doktora gidecek zaten acil de çok ilgilenmiyor ne yapacağım bilmiyorum