ipekcim Nur_budak yalancı sandılar başladığı işin artık öyle hissediyoruz 🙂 inşallah gerçek sancılarımızıda bu şekilde rahat karşılayabiliriz 🙏
Nur_budak Zynp_ese55 demekki normal benim ilk hamileliğim hiç bişey bilmiyorum herşey tedirgin ediyor 😐
Zynp_ese55 Nur_budak benimde ilk hamileliğim artık kendimi bile taşıyamıyorum ya penguen gibi yürüyorum 😂
2melkannsi Birbahargunu 36+2deyim bnde öyle oluyorum bazen karnım çok sert oluyor bazen yürürken çok ağrım oluyor