Kızım 14 aylık canlar 12 aylıkken memeden kestim, odasını ayırdım. Biberon asla kabul etmiyordu o zamanlar devam sütüne alıştıramadım. Ek gıda sürecimiz iyi gidiyor çok şükür o yüzden kendime dert etmedim. Bir aydır falan biberondan meyve suyu, pekmez suyu, kefir veriyorum alıştı içiyor dünde pınarın devam sütünü aldım laktozsuz yazıyordu bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü onu aldım. 100 ml verdim severek içti sorum şu haftada kaç kez kaç ml vereyim sizce 1 yaşını geçti azda olsa ben vermek istiyorum neden veriyorsunuz demeyin ölçülü bur şekilde.