Kediannesi1 merbay5 bende bağ kurluyum emin değilim ama muhasebecim 32. Haftada raporu al bağ kur a git en iyisi orda yönlendirsinler dedi
Bebegimibekliyorum000 merbay5 merhaba bilgi alabildiniz mi acaba ben de bagkurlu yum dün çalışamaz raporumu aldım ama ne yapmam gerektiğini ben de bilmiyorum tam olarak. E devletten mi yapılıyor sgk ya mı evrak teslim edeceğiz
Aydanur06 merbay5 bende bagkurluyum kendi dukkanim var bagkurumu kendim oduyorum 32.haftada calisamaz raporu aldim dogum oldugunda beyan verecegim hicbiryere gitmeme gerek yokmus doktor raporu onayladiktan sonra e devlet sistemine dusuyor ordan rapor beyani vermemiz gerekiyor yani bitis tarihini falan ama dogum ne zaman olacagi belli olmadigi icin dogum yaptigim gun girip beyan verecegim rapor bitisine zaten dogumdan sonrada dogum raporu veriliyor oda ayni sekil e devlet uzerinden beyan verip onayliyorsunuz
guneyff Kediannesi1 ayy benim muhasebecim de bağkurlulara doğum parası vermiyorlar dedi 170 i arayıp öğrendim veriyorlarmış bizi düzgün yönlendirmeyip işimize yaramayacaklarsa neden muhasebeciliğimizi yaparlar anlamıyorum öğrendiğinizde buraya yazar mısınız tekrar rica etsem
Kediannesi1 guneyff tabi ki bu hafta vercem evrak bağ kur a veriyorlar ya vermez olurlar mı bizde çalışıyoruz sonuçta
guneyff Kediannesi1 bahanesi de şu adamın diyor ki sen çalışmadığın zaman faaliyet durmadığı için doğum parası vermezler ne alakaysa😂😂
Kediannesi1 guneyff belki de vermezler ama yine de biz evrak verip şansımızı deneyelim faaliyet durmaz ama çalışmıyoruz sonuçta bir şirkette çalışıyor olsak izne çıkınca faaliyet mi duracak şirket ben doğum izninden dönene kadar çalışmayı mı bırakacak 😀
merbay5 guneyff öyle muhasebeci mi olur 🤦♀️ ben sordum muhasebecime doğum önce 8 doğumdan sonra 8 haftalık zorunlu çalışamaz raporuyla yaklaşık 37 bin tl ye kadar ödeme alıcaz dedi tabi ödemeler düzgün yapıldıysa ve son 90 gün bağkur yatmış olması şartı varmış
guneyff Kediannesi1 eee yani dimi😂 ben aradım 170 veriliyor dedi 90 gün Bağkur yatmış olması gerekiyor bir de Bağkur borcu olmaması gerekiyor dedi ama evrakları falan nereye vermem gerektiğini sormadım daha zamanım var diye 😂
Kediannesi1 guneyff instagramda görmüştüm de kim olduğunu hatırlamıyorum e devletten bildirim yapılıyor dedi ben bu hafta öğrenirim yazarım 32 haftayım alacağım raporu yarın 😀
selverx benim muhasebecim de sen raporu al başka bir şey yapmana gerek yok, doğumdan sonra öderler desi. rapor zaten sisteme işlenmiyor mu? bi daha evrakı neden verelim ki?
merbay5 selverx ben ilçede yaşıyorum o yüzden biraz sıkıntı oluyor evrak işleri garanti altına almak için kendimiz götüreceğiz
selverx merbay5 anladım, sanırım normalde doğum yapınca doğum parası için e devletten başvuru yapmamız gerekiyormuş, o zamana kadar yapacak bir şey yokmuş. siz yine de götürdüğünüzde SGK’ya sorup bizleri de bilgilendirebilir misiniz😊
merbay5 Bebegimibekliyorum000 merhaba ben raporumu 8 aralıkta alacağım aldıktan sonra e devlet üzerinden başvuru yapıcaz dedi muhasebecim sistemsel bir sorun olursa bağkura gidersin dedi
Bebegimibekliyorum000 merbay5 rapor bitmeden başvuru yapacağız demi sabah 170 i aradım ama onlarda rapor bitince e devletten başvuru yapacaksın dedi iyice kafam karıştı