Akduygu En pahalı kremleri kullanmama rağmen felaket çatladım ilk gebelikte. Yanlarım göbeğim aşırı aşırı çatladı. 2.ye gebeyim. Yine t Çatlanıyor mu? Belki bi genişleme olmuştur çatlamam dedim ama 😅 birincide çatlayanlar ikincide çatladınız mı
Vandb Akduygu bende bekleyim burda bakalım 2.ye hamileyim bende 37.haftada çatladım bunda nasıl olcak acaba
Hazalaskin Akduygu ben birincide çatlamadim umarım bundada çatlama hemde 41 . Haftada doğurdum 🤣 tek yaptığım çok su içtim bide kantoron otu yağı sürdüm sabah akşam
Kaykayse Akduygu eski çatlakların üzerinden aşağı ve yukarı uzayarak çatlamaya devam etti 😒 ve ilk gebeliğimde 37. Haftada başladı çatlama 2. gebelikte 26-27 gibi başladı artarak devam ediyor
Minikayak24 Akduygu hayır çatlamadım hiç vücut yapısıyla alakalı bence ben çok kiloda almadım iç karnım geniş
Caterpillar İlkinde çok özen gösterdim çatladı bunda özen göstermedim yine çatladı yani genetik diyr düşünüyorum
MirsT Akduygu 36+ Lara girdik yeni yeni eskilerin ucuna kızarmalat başladı cırt cırt ediyor bebek hareketleri ettikçe yağ falan bana da fayda etmedi maalesef yapısal sanırım