Pemberuya
Benim biraz durumlar karışık.
10 temmuzda denemeye basladık, 7 ağustosta hastalandım, daha sonrasında 2 ay adet olmadım. Bir doktor pcos, baska bir doktor dönemsel olabilir dedi. 13 ekimde duphastone kullanarak adet oldum. 15. Gününden itibaren 5 gün boyunca sabah- akşam tekrardan Duphaston kullandım. Aynı zamanda Ovulasyon testi ile takip ettim, ama yaklaşık 5 gün koyu çizgi çıktı. Bu süreçte vitamin takviyesi ile bünyemi destekledim. Bu aydan ümitliydim ama hersey Allah’tan. Deneyimim ve tecrübem olmadığı için çok stresliyim malesef.