2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Kim ne derse desin iyi ki iyi ki sezeryan oldummm. Normal doğum asla kaldıramazdım ben. Sezeryan oldum evet ilk iki gün çok ağrım oldu ama sonra eve geldim herşeyimi kendim yaptım. Bebeğim sarılık oldu o hafta hastaneye tekrar yattım onunla ilgilendim. 10.gün gezmelere gittik flan😀 sezeryandan hiç korkma. İlk iki gün dayan geçsin ağrın, inan evde dolanacaksın. Depend almayı unutma hastanede çok işine yarar. Rahat rahat yatarsın☺️