Mesa3333 İsmin insan üzerinde kesinlikle etkisi olduğunu düşünüyorum benim eşimde çok ısrar etmişti oğlumuza Mehmet ismini koymayalim diye genelde çok zor yaramaz oluyorlar oğlum aynen öyle oldu diğer tanıdığım kişilerde öyle ben oğlum olursa Mehmet yada Muhammet ismini koyacam diye dua etmiştim mecbur koydum seviyorum ben çok güzel bir isim ama efendimizin ismi olduğu için ağır geliyor sanırım