Iyi akşamlar kızlar benimde bat 10 du 11 de kaset test yaptım hayalet çizgi oluştu sonra bir kaç dakika sonra baktimda biraz koyulamis ti daha sonra 13 de erken gebelik testi yaptım akşama oda yine aynı hayalet çizgi cıktı bidahada yapmadım adet de olmadım henüz haftaya doktora gitmeyi düşünüyorum