SibelcanTosun gokyuzununogrencisii muradiye oturuyoruz biz😢 erciş güzel amadaha imkanlı muradiye ye göre bence
gokyuzununogrencisii SibelcanTosun evet Muradiye çok ufak yaa geçen hastneye geldim oraya Gökhan hoca ya göründüm devlette, bide şelaleye ugruyoruz araya 😊