Son zamanlarda o kadar sık emmek istiyor ki yani artık tatmin olmuyor mu diye düşünmeye başladım. Hatta ek gıdaya erken gecsem mi diye de düsünüyorum. (Doktora sorarak) . 4. Ay bitti atak döneminden dolayı da olabilir ama bilmiyorum. Gece bir kez uyanan bebeğim (ilk uykusu beş saatti) şimdi max 2 saat uyuyor . Saatte bir uyanıyor emmek icin . Yani bu bir süre düzelmezse beslenmesini desteklemeli miyim tecrübesi olan anne var mı. Kilosu 7. Bucuk civarı