Kızlar mide bulantısı ve öğürmeden psikolojik olarak çok yıprandım, bugün oturup ağladım.. bişey yiyemiyorum midem bulanıyor sabahları öğürüyorum .. daha 6. Haftaya girdim.. şimdiden böyleyse ben napıcam ne zamana kadar böyle olacak çok kötü hissediyorum kendimi 😣😔