Kızlar ailem uzakta. Bebeğime tek bakmak istiyorum kimse benim yüzümden yerinden yurdundan olsun istemiyorum bebeğime tek bakmak istiyorum ama devlet kurumunda çalışıyorum maalesef işi bırakamam. Özel olsa bir dakika düşünmez bırakırdım. Alabildiğim kadar izin alacağım fakat sonrası nasıl olacak bilmiyorum ? Misal 7 ayına kadar izin aldık. Sonrasında nasıl yapıyorsunuz gurbetteki anneler? Çocuklarınızı nereye bırakacaksınız? Anneniz vs. Mi gelecek bakmaya ?