Denizim921 İkizlerimle ikili rakamlara düştük ama uygulamada böyle doktorum üç aydan daha az kalırlar dedi ikizlerde en fazla 36 görülüyormuş sanırım .
gamzecgr Denizim921 ikizler de 37 haftadan hesaplanıyor genelde 1 ay kaldı biziim de o yüzden 36+1 de alicaklar inşallah
Semus06 Denizim921 benimde uygulamada 104 ama gercekte 80 kaldi 37 haftaya gore hesaplagimizda tabiki😊
EsraTayfun Denizim921 bana da soktorum genelde ikizler 34 35 te doğuyor demişti 31 deyiz bakalim yarin randevumuz var ne diyecek